Most a Tippek&Trükkök rovat 1. Cikkét olvashatjátok, ahol reményeim szerint minden alkalommal egy olyan hasznos tanácsot fogok veletek megosztani, ami nem túlságosan ismert, egyszerű, de mégis drasztikusan emelheti a megoldásosotok színvonalát.

Az első ilyen tanács a fogyasztó bemutatása! Ugyanis amikor prezentáltok egy növekedési stratégiát szinte kivétel nélkül meg fogtok célozni egy új fogyasztói célcsoportot. Mégis a legtöbb prezentációba, amit látok ez úgy jelenik meg például, hogy célcsoportunk a 18-24 év közötti fiatalok, akik sportos életmódot folytatnak, vagy egyáltalán nem jelenik meg. Az előbbi ugyan nem rossz, de borzasztóan unalmas és gyorsan elfelejtem. Ezzel szemben, ha úgy mutatod be, hogy engedjétek meg, hogy bemutassam Bélát 21 éves Budapesti fiatalt, aki mindennap sportol és szereti a túró rudit. Ne adj isten még egy képet is odaraktok mellé, akkor sokkal közelebbinek érzem a megoldásotokat és emlékezetesebbnek is tartom! Ami egyáltalán nem hátrány, amikor a zsűri minimum 4-6 prezentációt lát egymás után! Még egy mintát is megosztok veletek, ami szerintem már elfogadható. Illetve a P&G fogyasztó leíró sablonját is, ami remélem segít meghatározni a pontos célcsoportot. Remélem hasznosnak találtátok ezt a tippet!

Minta:

minta.jpg

P&G sablon:

Fénykép0224.jpg

Üdv,

Starbuci

A bejegyzés trackback címe:

https://case-study.blog.hu/api/trackback/id/tr114942570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása